PRAKTIŠKA IR PAŽANGI STRESO ĮVEIKA

Seminaras “Praktiškas ir pažangus streso valdymas”

Kasdienio streso pasekmės brangiai kainuoja mums visiems, nes sutrinka savijauta, sveikata, darbingumas ir santykiai. Kyla alkoholio ir kitų priklausomybių rizika, nuotaikos svyravimai, miego problemos, depresijos pavojus.  Sąrašą galima tęsti ilgai…

Seminaro metu į stresą ir jo valdymą pažvelgsime šiek tiek kitaip nei įprasta: susikaus du požiūriai į streso valdymą – tradicinis ir pažangus. Kiekvienas dalyvis, pagal savo asmenines savybes ir polinkius bei gyvenimo būdą galės išsirinkti sau priimtiniausius būdus, kaip mažinti patiriamą ilgalaikį stresą ir gerinti savo savijautą nei gyvenimo kokybę.

KAM SKIRTI MOKYMAI?

Mokymai skirti visiems, kurie, jausdami stresą ir nemalonias jo pasekmes, nori išmokti konkrečių būdų, kaip jį valdyti efektyviai. Taip pat tiems, kurie be ypatingų savo dienotvarkės pokyčių nori pastebimai mažinti patiriamą įtampą ir gerinti savo savijautą, produktyvumą bei gyvenimo kokybę.

KODĖL VERTA?

  • Įsivertinsite savo patiriamo streso lygį ir atpažinsite, kurie streso mažinimo būdai jums gali būti efektyviausi.
  • Išbandysite laiko patikrintus ir pačius naujausius streso įveikos būdus praktiškai bei nuspręsite, ką norite pasirinkti efektyvesniam savo kasdienio streso mažinimui.
  • Susidarysite asmeninį streso įveikos planą, lanksčiai pritaikytą prie esamos dienotvarkės.
  • Pasitikrinsime, ką apie stresą žinote, kiek klaidingų įsitikinimų vis dar gyvena mūmyse. Vienas stipriausių: ar tikrai stresas yra mūsų sveikatos, savijautos, darbingumo priešas?
  • Pažvelgsite giliau, kas iš tikro vyksta kiekviename iš mūsų streso metu. Atlikus šį „skenavimą“, aiškiau žinosite, kokie streso įveikos būdai jums tinka labiau, o ties kuriais neverta gaišti savo jėgų ir laiko.
  • Susipažinsite su streso mažinimu per kūno reakcijas ir pojūčius.
  • Sužinosite apie naujausias reakcijų į stresines situacijas mažinimo technikas ir įsisąmoninimu (ang. Mindfulness) grįstas intervencijas ir viską išbandysite praktiškai.

KAIP TAI VYKSTA?

Mokymų metu turėsite galimybę praktiškai išbandyti į kūno reakcijų keitimą nukreiptus pratimus: kvėpuosime (gal kiek netradiciškai), valdysime raumenis, įjungsime taktiliką. Šie pratimai leis iš kūno pojūčių laiku atpažinti augantį stresą ir jį efektyviai mažinti per keletą minučių.

Taip pat susipažinsite su pastaraisiais metais sparčiai populiarėjančiu būdu stresui mažinti –  dėmesingu įsisąmoninimu (ang. Mindfulness). Praktiškai išbandysite keletą pratimų, leidžiančių ne tik ramiau jaustis, bet ir didinti savo produktyvumą, valdyti emocijas, gerinti miego kokybę, stiprinti pasitikėjimą savimi. Mokymų metu išgirsite ir išbandysite moksliniais tyrimais pagrįstus būdus stresui mažinti, kurie patikrinti praktiškai pačios lektorės ilgamečio psichologinio žmonių konsultavimo metu.

Šių mokymų dalyviai teigia, kad išsineša aiškų supratimą būtent apie savo asmeninį stresą, jo ypatumus, bei praktiškus ir lengvai į kasdienybę integruojamus įtampos mažinimo būdus.

Lektoriai

Registracija: Seminaras “Praktiškas ir pažangus streso valdymas”

Teirautis

Pasidalinkite šiais mokymais