Mindfulness ugdymo pagrindai

Neuroedukacinės pratybos „Dėmesingu įsisąmoninimu (ang. Mindfulness) grįsta streso įveika pedagogams”

„Kai esame dėmesingi ir susikaupę,  iš tiesų dalyvaujame savo gyvenime ir patiriame intensyvų kiekvienos akimirkos gyvybingumą. O kartu užmezgame ryšį su galingais savo vidiniais resursais, leidžiančiais patirti įžvalgas, transformuotis ir gyti“. (dr. Jon Kabat-Zinn)

KAM SKIRTA?

Skirta pedagogams, pagalbos vaikui bei šeimai specialistams,  siekiant tobulinti asmenines socialines emocines kompetencijas, suteikiant teorinių, praktinių žinių, įgūdžių, bei formuojant vertybines nuostatas.

KO SIEKIAMA?

  • Suteikti praktinių  žinių apie psichoemocinę sveikatą ir streso neurofiziologiją.
  • Patyriminiu būdu supažindinti su įsisąmoninimu grįstomis (ang. Mindfulness based) intervencinėmis technikomis, siekiant geresnio biopsichosocialinio funkcionavimo.

KODĖL VERTA?

Dėmesingo įsisąmoninimo (ang. Mindfulness)  praktikos pedagogams padės:

  • Geriau suprasti ir valdyti savo ir vaikų emocijas,
  • Efektyviau komunikuoti su mokiniais ir kolegomis,
  • Produktyviau spręsti situacijas su “sunkaus” elgesio vaikais,
  • Sukurti pozityvią mokymo aplinką,
  • Sukurti atjauta ir empatija grįstus tarpusavio santykius su mokiniais ir kolegomis,
  • Sulėtinti temptą ir rinktis atsaką į situaciją vietoje reaktyvaus reagavimo,
  • Sukurti klasėje bendruomeniškumo jausmą, kur kiekvienas vertinamas ir svarbus,
  • Padidinti atsparumą stresui ir išvengti perdegimo sindromo.

 Seminare  lavinamas emocinis intelektas bei ugdomos dalyvių asmeninės socialinės emocinės kompetencijos, siekiant:

  • atpažinti savo mąstymo ir elgesio šablonus, reakcijų impulsus ir mokytis  atsakyti labiau  tinkamai ir kūrybingai, su kuo didesniu aiškumu ir geranoriškumu,
  • pripažinti vis didesnį unikalios savo ir vaiko prigimties, jausmų ir poreikių įsisąmoninimą,
  • ugdyti didesnį sugebėjimą būti dabartyje ir klausytis su dideliu dėmesingumu,
  • didinti atsparumą stresui bei funkcionaliau į jį reaguoti,
  • impulsyvumo kontrolės,
  • dėmesio koncentravimo,
  • geriau pasirūpinti savimi,
  • išsiugdyti daugiau empatijos ir atjautos sau bei mokiniams, kolegoms,
  • užmegzti tampresnį, atjauta paremtą ryšį su mokiniu,
  • toleruoti sunkias emocijas savyje ir kituose,
  • sąmoningai suvokti realybę ir rinktis-  keisti arba susitaikyti su ja,
  • atstatyti ir stiprinti balansą tarp ramybės, taikingumo, gerbūvio jausmo ir kovos-pasitraukimo reakcijų,
  • sąmoningumo didinimo, įsisąmoninant savo mintis, kūno pojūčius, emocijas, jausmus ir impulsus veikti, atsisakant vertinimo, puoselėjant smalsumą, pasitikėjimą savimi, savęs priėmimą,  kantrybę bei dėmesio valdymą,
  • taupyti emocinius resursus mažinant disfunkcinių minčių/emocijų pasireiškimą (pvz., padeda kelti klausimą  „Ką aš galiu padaryti?“ ar „Ko man reikia“? vietoje „Yra blogai su mokiniu arba manimi“)

Lektoriai

Registracija: Neuroedukacinės pratybos „Dėmesingu įsisąmoninimu (ang. Mindfulness) grįsta streso įveika pedagogams”

Teirautis

Pasidalinkite šiais mokymais